S’NOB DE NOBLESSE SS11

Fredag var helt klart en af de travleste dage for mig i modeugen, og derfor blev der også valgt nogle shows fra, for at hygge og slappe af . Således nåede jeg aldrig til Minimarket eller Henrik Vibskov, og begge fordi jeg vidste på forhånd at det stort set ville være umuligt at se noget alligevel . Dog var jeg til S’nob de Noblesse på rådhuset, et show jeg ikke havde nogle specielle forventninger til, da jeg ikke kender så meget til mærket på forhånd, men jeg er blevet helt forelsket i det nu!

Kollektionen bestod af flere forskellige trends og ting, hvor der f.eks. var sølvfarvede, pailletbesatte toppe og bukser, blå-mønstrede pieces, jordfarvede pieces, og stribede pieces i lilla, grå-sorte og mosgrønne akvareller . Allesammen var helt fantastiske og skabte en sammenhæng i kollektionen, der ikke kun var flot visuelt, men gennemtænkt og inspirerende . Personligt var sølv-bukserne, og de blåmønstrede pieces mine favoritter, men det er svært at vælge nogle enkelte pieces ud da hele kollektionen, er lækker og flot .

Jeps, mine billeder er nok ikke de bedste, men ja . Du kan se resten af kollektionen lige HER!

This is the collection by S’nob de Noblesse which is one of my favourite collections from CFW . I especially like the blue prints and the silver pieces . See the entire collection HERE!

3 kommentarer

Filed under Copenhagen Fashion Week, Shows

3 responses to “S’NOB DE NOBLESSE SS11

  1. jos

    Såg en vintagedress från Lars Wallin, som auktioneras ut…
    http://www.metropol.se/auctions/detail.asp?og=473B9CF3-48B8-4A03-ACEF-6D19E070DD2E

    tipsa gärna vidare!

  2. Silje

    Det ser sgu nice ud Mikkel!

    Jeg tænkte på, hvornår kan vi forvente at se en ny udgave af White og en Vlog? hehe

  3. Lea

    Mikkel! Hva slags kamera er det du bruker? :-) utrolig fine bilder du tar.

    Lea

Skriv et svar

