MIA AND I

Jeg er stadig på modeugestress, selvom den for mit vedkommende er slut, men nu skal jeg altså til fest, dog ville jeg lige dele et billede af Mia og jeg, fra Friis-hygge i går . Her kan i også se min nye jakke som jeg er røv glad for, samtidigt med i kan se Mia’s fine outfit . Seriously, hun kan bare finde ud af at tage tøj på det pigebarn, det er jo bananas!

Jeg har btw nuppet billedet hos Jeanett!

I am gonna update you HARD tomorrow on fashion week, but now i have to go to a party . Here’s a pic of my outfit yesterday with my new suede jacket, i seriously love it .. Og and Mia is like the best dressed person ever, she really knows how to dress . It’s bananas!

2 kommentarer

Filed under Copenhagen Fashion Week, fashion, inspiration, Parties, trend

2 responses to “MIA AND I

  1. Er du gal, det er en fed jakke! Frynser, det er bare lige mig.

  2. sweatpant shorts and checkered red short <3 whatta stylish duo.
    x http://zebraandmeerkat.blogspot.com/

Skriv et svar

