HEERING/LARS WALLIN

Min dækning af shows er vidst ikke helt optimal, men jeg tweeter under alle showsene jeg skal til, og det er både med billeder og videoer, her får i alligevel en hurtig en fra et af showsene jeg var til idag . Det var sherry-mærket Heering der viste frem af deres hjertebarn Lars Wallin’s kollektion . Den var Balmain-ish og meget luksuriøs . Til showet var også en lækker live-optræden med Medina .

I am a bad blogger during fashion week but heres a quick post fram Heering/Lars Wallin’s show, where the collection was a little Balmain-ish and very luxurios!


2 kommentarer

Filed under Copenhagen Fashion Week, Shows

2 responses to “HEERING/LARS WALLIN

  1. lis

    Don’t like it

  2. Aprikots

    Altså…. den der nederdel på billede 4, ligner noget jeg kunne lave i 3. klasse, men de andre er meget pæne :-) Ved du evt. hvem der har designet smykkerne?

Skriv et svar

