HOME

Nu er jeg landet herhjemme, har planlagt de sidste detaljer til modeugen i morgen, og skal nu hygge og se Medium med mandslingen .. Jeg savner allerede Paris, men fik i sidste øjeblik shoppet en god ting til garderoben, så helt ondt gør det ikke . Alt jeg siger indtil videre er ruskind! Og så får i lige et billede der ikke har noget med noget og gøre . Jeg syntes bare det er fedt . Kunne godt drikke en Grande Java Chip fra Starbux lige nu!

PS: Hvis du vil følge mig BEDST muligt under modeugen og få live-opdateringer om hvad jeg laver, vil jeg stærkt foreslå at du følger med på twitter hvor jeg vil komme med live-opdateringer fra de shows jeg skal se! Følg mig på Twitter HER!

I landed in Copenhagen a couple of hours ago and have been home for a couple of hours now! All planning for Fashion week tomorrow are done, and all i need now is to get some sleep . I really miss Paris already, but at least i got a little something with me home for the closet in the last minute . All i am gonna say is SUEDE! God i could go for a Grande Java Chip right now, oh and the pic is totally non-related to this post, I just liked it!

Oh and if you want live updates from what I am doing during Fashion Week from tomorrow, I strognly recommend you to follow me on Twitter where I’ll post updates from the shows I am going to, and from what I am doing right at the moment . Follow me on Twitter HERE!

1 kommentar

Filed under fashion, inspiration, Mikkel, trend

One response to “HOME

  1. kaffen

    hvor er det nu, du har købt din fantastiske t-shirt?

Skriv et svar

