CIFF SHOW

Jeg var til CIFF’s show her klokken 11 der er et inspirationsshow der viser forskellige trends, og hvordan de kan styles, mine billeder blev ikke specielt gode, men jeg vil lige kigge dem igennem når jeg har lidt mere tid, er nemlig snart på vej ud af døren igen . Er lige hjemme og vende og kigge til Mandslingen der nyder sin sidste feriedag inden han skal arbejde . Men jeg kiggede dem lige hurtigt igennem . Altså billederne og faldt over det her lidt spøjse billede jeg lige ville give jer!

I wen’t to the CIFF Press Show which is an inspirational show with a lot of different brands . I need to go through my pics to see if any of them are anything, but i just found this that i LOVE . It’s a pretty cool pic . So here it is! Next up is Spon Diogo!

1 kommentar

Filed under Copenhagen Fashion Week, Shows

One response to “CIFF SHOW

  1. Ret sejt og afslappende billede (:

Skriv et svar

