GOING HOME

I aften er det tid til at hoppe på flyveren og komme hjem til København! Jeg ville ønske at jeg bare kunne blive her, her er virkelig så fantastisk, men jeg skal jo også til modeuge hjemme i København . I morgen tidlig . Så der bliver ikke tid til at slappe af og komme sig iver rejsen, nej . Jeg skal tidligt op og se shows . Nå men jeg vil smutte ud og nyde resten af min tid her i Paris . Øv hvor er du en forbandet lækker by!

It’s time for me to pack my bags and go home to Copenhagen tonight, but god i love Paris . And i really don’t wanna go! But i have to go to fashionweek in Copenhagen tomorrow, so no chilling for me! Well, Paris . You rock my socks!

7 kommentarer

Filed under Mikkel

7 responses to “GOING HOME

  1. Signe

    Hold da op en lækker blog du har fået lavet!
    Jeg er helt ny, og helt vild med den. Jeg fandt den igår, og synes den er meget indspirende.

    Du er virkelig dygtig. Så tak for du er så god til at poste nye inlæg ind så ofte.
    Masser af ros til dig Mikkel!

    Keep up the (very) good work!

    /Signe

  2. Michael

    Paris er bare den mest romantiske og flotte by nogensinde… Jeg var der med min kæreste for nogle måneder siden og det var gennemført fantastisk:)
    Både ham og jeg elskede byen…

    Hvilke shows skal du til?

    Hilsen
    Michael

  3. Cool! Misunder dig CPH Fashion Week. Men enjoy. Jeg finder din blog very likeable.

    // Anne Sophie

  4. Hey Mikkel!
    Jeg kan læse at du skal se shows – skønt!
    Skal du også gå nogle?
    Knus Anna

  5. i wish i was there right now!

    spent lot of time in paris, went to college.
    missing europe…

  6. Ida

    Hej mikkel!

    fantastik blog du har stablet op her..

    jeg ville spørge hvilket hotel i boede på?

    var det godt?

  7. Lovely pics! You should have a Vogue in your hands:)

Skriv et svar

