ANOTHER

Mandslingen syntes at det her billede var fantastisk . Det syntes jeg egentligt også lidt, så jeg bestemte mig for at det kunne jeg da godt lige uploade, så her har i et ekstra lille billede fra Paris! Lyset var virkeligt fantastisk ved Louvre i går . Gud hvor jeg elsker den her by!

My BF really liked this picture and i agree, it’s cool! And the lighting really WAS amazing at the Louvre yesterday . So here it goes . Another little something from Paris .. God i love this city!

10 kommentarer

Filed under Mikkel

10 responses to “ANOTHER

  1. maiken

    paris er den smukkeste by ! elsker virkelig den by !
    er selv næsten lige kommet hjem fra paris, nyd det (;

  2. ginajaqueline

    er enig!!!!!!!!!!

  3. det er et fantastisk billede!!!

  4. I really like the pic too! Your blog is great, a happy discovery!

  5. Rikke

    Hvor er det bare nogle vildt fede billeder du får tage – og sikke da en blog, følger med hver dag .. thumbs up !!

  6. Line Mathilde

    Virkelig godt billede. I love it!

  7. A

    great hair and lighting! what a picture perfect moment. thank you for posting the eng translation as well in your blog, i am continuing to learn danish!

  8. Frederikke

    Virkelig flot billede og virkelig flot lys og virkelig snyyyyd det hele, jeg vil også til Paris :)

  9. Rigtigt fint billede. Og Paris ER jo Byernes by. Var der også selv i år. Skøøønt!

Skriv et svar

