OUTFIT IN PARIS DAY 2

Jeg ved godt det måske ikke er det mest spændende, men det er det nemmeste for mig, hvis jeg bare skal nyde min ferie og min mandsling, men samtidigt holde jer opdateret .. Så i får et outfit til . Idag var vi oppe ved den flotte Sacré Coeur kirke og på den rigtigt flotte kirkegård i Montmartre . Det er også der at billedet er taget .. Så var vi i Lafayette, hvor vi ikke shoppede men var meget betagede af den flotte glaskuppel i taget, og på vej til Lafayette smuttede vi forbi Moulin Rouge, som jeg virkelig syntes er en sej bygning i virkeligheden . Så fik vi en byge i hovedet og en metrotur senere var vi hjemme på hotellet hvor vi har været indtil nu, og vi smutter nu over til Marais for at tage et par drinks på en homo-bar der ligger derovre . Det bliver SÅ sjovt!

Tøjet er ret meget gengangere af outfits i har set før, SORRY, men omgivelserne er i det mindste helt fantastiske . Btw har vi benyttet os rigtigt meget af jeres gode råd til Paris så det er vi evigt lykkelige for, og ja, som jeg også sagde i går skal jeg nok overdynge jer med billeder når jeg kommer hjem! Her er så bananas nice .

We have had a long day of walking and have visited Sacre Coeur, Moulin Rouge, Lafayette and a beautiful cemetary in Montmatre, and now we’re going out for drinks in the Marais . This is what i wore today, not exciting at all, i know, but at least the ambiance is AMAZING!

3 kommentarer

Filed under Mikkel

3 responses to “OUTFIT IN PARIS DAY 2

  1. Åh hvor er jeg altså misundelig på dig! Var i Paris i 06, og savner virkelig den smukke og fantastiske by! Nyyyyd det!
    -elsker din blog, læser den hver dag, og så har du virkelig den fedeste stil ;)

  2. mikkeeeeeeel, misunder dig for sindsyygt, er i KBH nu og havde egentlig håbet på at mødes på Cosy, men vidste jo egentlig godt at du skulle afsted, men hva faaa’n.. Forresten, tak for sidst på Roskilde. Du var en fantastisk work-date. Jeg håber at I hygger jer i Paris! Var der selv i 2004, ihh hvor der skønt. Scream like Carrie when you see the Eiffeltårnet. Ps. er lidt fuld. Skal hilse fra Julie Connelly.

  3. Cecilie Moeller

    hey mikkel :)
    Hvornår slutter konkurrencen om tingene fra forest and bob? /cecilie
    http://www.redllips.blogspot.com

Skriv et svar

