OUTFIT IN PARIS DAY 1

Okay i får et totalt spam af min første dag i Paris når jeg kommer hjem for det kan jeg ikke overskue lige nu! Har gået 25 kilometer, og set stort set alle seværdigheder der er at se i Paris . Men vi skal også i morgen . Så nu vil jeg rulle ud i karbad med mandslingen og en fransk flaske rosé og bare nyde ham, Paris og mit liv, som pt er fantastisk . Jeg håber at i har det AMAZING hjemme i DK for her er det BANANAS!

I am gonna spam you with pics from Paris when i get home, but not today, I am seriously SO done for today . 25 kilometers of walking and a lot of sightseeing has been done today . And i died! So this is what I wore . Now I am gonna go have a long hot bath in the tub with the BF and a bottle of rosé wine . I hope your life is as AMAZING as mine is right now, ‘cus mine is BANANAS!

12 kommentarer

Filed under Mikkel

12 responses to “OUTFIT IN PARIS DAY 1

  1. Hvor ser du godt ud Mikkel! :-)
    Nyd ferien og Paris rigtig meget :-)

  2. Mor

    Lyder dejligt, og sikke et godt billede. :-)

  3. Julemanden xD

    Mikkel du er i avisen… I Berlingske tidene… Der er en artikel om modenloggere der er på foreste række til modeshowsne og der er et billede af dig hvorefter der står lidt om din helt fantastiske blog :D

  4. Lou

    iih! man kan mærke din entusiasme og glæde helt herover! haha.. lyder som drømmescenariet..; Paris, karbad, rosé og the love one..

  5. Er helt vild med trøjen :) meget unik og farverig. Og btw, er jeg også helt vild med din blog.

    Mvh. en stor fan af din blog ;) god sommer!

  6. áswed

    fucking great. luv your look.

  7. Mette

    Har også set artiklen med dig i Berligske!! Det er for fedt! :)

  8. Nanna

    Det ser virkelig dejligt ud!
    Og du er virkelig så smuk Mikkel :D

  9. Jeg bliver helt glad på dine vejene selvom jeg ikke kender dig. Det virker som om du kæmper for dine drømme og mål, og jeg bliver utroligt inspireret af dig og din blog! Jeg håber du får de mest fantastiske dage i Paris!

    /Malene

  10. Fuck en fed tshirt :) Hvor er den fra?

  11. loveee your outfit! I think you are one of the few people who really have style and a natural atittude!

Skriv et svar

