ADMIRE

All over er de allerede, men jeg er addicted, og derfor knaldede jeg også Ida ned i den inde i Illum hurtigere end hun kunne sige Acne . Seriously, de er jo TO DIE FOR . I am dying!

Men ja . I kender dem allesammen og i elsker eller hader dem sikkert allerede . Jeg kan bare af en eller anden grund ikke komme mig over dem .. It sucks .

I am soooo obsessed with these shoes that i actually took Ida, and slammed her foot into them faster than she could say Acne in Illum yesterday .. I mean aren’t they just bananas? They’re of course the admires and they’re nothing new under the sun, but I am literally dying for them right now ..

7 kommentarer

Filed under Mikkel

7 responses to “ADMIRE

  1. Ditte Maria

    Fuck de er lækre!

  2. De er virkelig også fab!

  3. L

    Er dig og ida søskene? :)

  4. Jeg er enig, kunne kun ønske at de sad på mine fødder lige nu og her!

  5. er du gal hvor klæder de dig godt. De er virkelig to die for. altså altså.

  6. Nanna

    super fede! to die for ;)

Skriv et svar

