LOVE OR HATE?

Tidligere på ugen viste jeg jer de flotte shearling boots fra Burberry Prorsum, der har lavet den kollektion jeg er aller vildest med til AW10 . Der er helt ærligt piece efter piece efter piece jeg savler over . Dette piece er et af dem, tror jeg! Jeg ved nemlig ikke om jeg syntes den er for flødebolle-agtig eller om den bare er shearling-fantastic?

Cropped Shearling Biker Jacketca 17000 kr

Jeg er altså i tvivl, og det er ikke fordi at jeg står overfor at skulle købe den her jakke nogensinde, for jeg har simpelthen ikke i nærheden af 17000 kr, men jeg syntes alligevel at det kunne være meget sjovt at høre jeres mening om den . Jeg tror at jeg syntes den er bananas og at jeg er ved at dø over den . Men jeg er ikke sikker!

I showed you the shearling aviator boots from Burberry Prorsum’s Aw10-collection earlier this week, a collection I have loved since i saw it back in February, seldomly have I seen a collection where almost each and EVERY piece is almost an obsession of mine . Piece after piece after piece i find myself lusting for . This is one of them, but i am actually a little in oubt . Is this to amazing to not love or is it just one big bubble of shearling? I think its bananas and I literally die of it, but I am not THAT sure . What do  you guys think?

9 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

9 responses to “LOVE OR HATE?

  1. Silje og Frederikke

    Vi synes den er for meget, lidt for puddelhund. Måske ville den se meget fed ud på Catwalken (eller skulle vi sige dogwalken? ej, hehe ;D), men der er alt jo også overdrevet! :)

  2. hhm, lidt puddel-flødebolle agtig, menehh, det kunne måske gå hen og blive ret heftig!

    har du btw. trukket vinderen i din f&b konkurrence?

  3. Synes også der er ret meget puddelhund over den ;)

  4. Loving it. Synes den er skøn!

  5. Char

    Synes der er noget får over den på en måde. Det kunne være sjovt at se hvordan den så ud hvis man bar den.

  6. Love it. But hate the price.

  7. I’m loving it. Den er fuldstændig mindblowing fantastisk. give me, give me, give me

  8. Ærlig talt, tror jeg faktisk at jeg ville blive lidt bange eller chokeret hvis jeg så en person komme gående forbi mig med sådan en sag!

  9. ginajaqueline

    Jeg er i ekstase over den!!

Skriv et svar

