HELP!

Okay, den her post er faktisk ikke til mig, men den er dedikeret til mine to veninder . De er nemlig blevet fucket up af deres udlejer på dagen de skulle flytte ind i deres lejlighed, så de blev nødt til at flytte alle deres ting ud . Det er nogle af mine bedste veninder og jeg vil derfor gøre alt hvad jeg kan for at hjælpe dem . De leder med lys og lygte efter en lejlighed i København, til ca. 6000 kroner om måneden, og gerne i bro-kvarterene, så hvis du kender nogle der er interesserede i at leje deres lejlighed ud eller du står og skal leje din lejlighed ud, eller du har set eller hørt om en må du meget gerne kontakte mig på min mail som du kan finde ude i sadebaren, den er for at gøre det nemt mikkelradicke@gmail.com ..

Det er btw en 2-3 værelses de leder efter!

Tusinde tak for hjælpen på forhånd!

Skriv en kommentar

Filed under Mikkel

Skriv et svar

