SHEARLING BOOT

Shearling er hot her til efteråret, og der er INGEN tvivl om at jeg endnu engang bliver nødt til at følge i trendens arme og kaste mig hovedkulds over den . Ikke fordi jeg kommer til at have en shearlingjakke selv, i doubt, men jeg kan vel godt sale lidt over den alligevel . det er i hvert fald det jeg gør, så meget at det løber ned af kinderne, isæe over de her fantastisk boots, jeg jo glædeligt har proklameret min kærlighed til før . Det er selvfølgelig Burberry’s Aviator boots der blev vidst til deres AW10-show .

Burberry Prorsum Aviator Boot – ca. 7000 kr.

Excuse me, men hvor geniale er de ikke lige? Jeg mener, fantastiske detaljer med spænderne, og så er de jo fantastisk høje også . Ka-chiiing!

Okay, the shearling craze is overtaking the fashion biz right now, and I am ON IT! Not that I’ll ever get to own a shearling jacket, ‘cus honestly, I don’t think I am, but hey, I have this urge to like plaster the blog with shearling things! And i am doing so . With these aviator boots that I’ve already loved to death before . And they’re here . And i love them still . They’re amazingly detailed, amazingly hot, and amazingly high! I love you Burberry Prorsum .

1 kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

One response to “SHEARLING BOOT

  1. Anne Sofie

    De er absolut fab! Hold da fast! I’m in looove

Skriv et svar

