DENMARK

Den her style er nok den fedeste af de mange forskellige clogs jeg har set . Og der har været mange . Jeg tror det er shearling’en der gør det . Jeg er fan og man kan sige at navnet heller ikke er helt grimt . Bliver sgu helt patriotisk . Nu vil jeg smutte i Østre Anlæg til Stella Polaris med Mandslingen . Vi har nemlig været sammen i 23 måneder i dag .

Udover det så læg lige mærke til den fede strut hun har til sidst, elsker virkelig den måde hun går på .

I love this style, not only because it’s called Denmark (patriotism, ftw!) but also because i really think it’s one of the coolest clogs I’ve seen to this date . Especially love the shearling . Og and btw, notice her cool strut at the end of the video . How A-MAZING is that?

5 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

5 responses to “DENMARK

  1. Mads W

    Mikkel, Jeg syntes at det er en god blog med fremragende tekst.
    Jeg er dog faldet over dit e-mag White, og kom til at tænke på, kunne du tænke dig noget hjælp til layout og typografi?
    det er jo fede billeder og tekst du tilføjer, men det kunne sagtens gøres mere flydende og skønt, så at sige.

    Kontakt mig på mailen der er tilføjet hvis det har interesse.

  2. De støvler er så lækre! Det skulle ikke undre mig, hvis de kom hjem til mig at stå ;)

  3. Ninette

    Min veninde har lige bestilt dem (efter at jeg kom til at vise hende dem), så føler ikke at jeg kan købe dem nu… Men de er helt fantastiske og i hvert fald de lækreste clogs jeg har set!

  4. maria

    De er fede!
    hvor kan man købe dem?

  5. ginajaqueline

    Vil gerne købe dem, damn you Mikkel ;)

Skriv et svar

