NEW IN

Jeg elsker min ven Mathias, for han er sådan en der siger “Ej bare tag den, jeg bruger den aldrig” når jeg spørger om jeg må låne noget tøj af ham . således blev denne skjorte min, og den er allerede min bedste ven . Udover det er jeg forsvundet fra jordens overflade og lever lige nu i en støvsky af øl, smøger, musik og glade mennesker . I know, utroligt teen og useriøst, men hold op hvor jeg elsker det! Derfor er solbrillerne også min bedste ven lige nu, for ligner en zombie i ansigtet . Her er skjorten, og et akavet pose . Er det ikke fint?

I love my friend Mathias, ‘cus he’s the type of guy who says, “Oh i never use it anyways, just keep it” when i wan’t to borrow some of his clothes, and that’s the story about how this shirt became mine . I love it already, it’s so big and comfy . My life is a big cloud of beer, cigs, music and happy people these days, i know, it’s very teen, and not serious but i love it and i am having so much fun!

3 kommentarer

Filed under Mikkel

3 responses to “NEW IN

  1. that guy knows how to work it. WATCH AND LEARN BITCHES

  2. rumle

    fuck jeg ville slå ihjel for sådan en ven har kun pige venner så

  3. Skjorte-freak

    Ved du hvilket mærke skjorten er fra?

Skriv et svar

