OUTFIT

I dag har jeg tømmermænd, og jeg har forstuvet foden! Hvad gør man så? Man smutter da hjem til Uffe og kigger på at hun maler og senere hjem til Mathias for at drikke tømmermændene væk med øl . Ja . Skid hul i om man kan gå ikke? Det her er i hvert fald hvad jeg tager på, som handicappet .

Så hvis du ser mig komme haltende i Netto, må du meget gerne bære mig . Tak!

Im hungover and my foot is sprained . What do you do? You go to Uffe’s to watch her paint, and then you go to Mathias to drink it away with beer . Yes, that’s what i do . So if you by chance see me limping around in this world, please carry me . Thx!

3 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, Mikkel

3 responses to “OUTFIT

  1. Jeg har ondt af den forstuvede fod – jeg lider selv med en lige nu, det er irriterende!!
    God bedring med den!

    – Malene

  2. Gid jeg var så lækker, da jeg forstuvede foden! ;D
    thumbs up from here!
    tjek lige J.C. racs hjemmeside ud, tror der er nogle pieces du vil elske!

  3. mand

    hvor ka jeg købe din t-shirt!

Skriv et svar

