THAT H&M THING

Okay så jeg var inde og prøve H&M sagen idag, jeg undskylder med det samme for lortebilledet . Det gik ikke så godt med iphone blandet med lys, men billedet er her da . Jeg syntes stadig den er fed, men kvaliteten var ikke som jeg havde regnet med . Den ryger stadig i min måske-bunke, hvilket nok betyder at jeg aldrig får købt den!

Forresten så koster den 1000 kroner!

Okay first of all i am so sorry for the poor quality, but the lighting and the iphone wouldn’t cooperate, second of all i tried the H&M thing off, and i am actually still a little in love with it .. It fits okay, but i don’t really like the quality of it . It’s still in the maybe pile!

10 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, Mikkel

10 responses to “THAT H&M THING

  1. Actually I think it doesn’t fit so well on you.. Maybe you should try a smaller size, don’t you?

    Cristina (I’m the Italian fan who wrote you an email some days ago! :) )

  2. x

    Hej Mikkel, lækker blog.
    Hvilket materiale er jakken i?

    ~x

  3. sille

    HOUSTON we have a problem

  4. Kristoffer

    Jeg synes, jakken passer dig SUPER godt, Mikkel! Og ja, hvilket materiale/hvilken kvalitet er den da i?

  5. Love the shape and the colour, I think I’ll try to find it in here… Is it really warm? Like for real winter?

  6. Synes også de er ret så nice til dig faktisk ..

  7. hvis du ikke køber den til dig, så gør jeg det! du ser godt ud babe.

    kys C

  8. Super fed frakke, meget klassisk! Den ser godt ud på dig (:

    /AS, Petite Armoire

  9. ginajaqueline

    løb ned og køb den!

Skriv et svar

