PURE TOPSHOP OUTFIT

Jeg sad lige og rodede lidt rundt med nogle forskellige webshop’s i forbindelse med noget arbejde, og faldt af en eller anden mærkelig grund over Topshop’s også . Selvom den slet ikke vedrørte det jeg skulle lave . Men ja . Klik, klik, og klik og jeg havde fundet et helt outfit jeg ville tage på hvis jeg var pige og skulle ud i solen i dag . Og så er det hele jo fra Topshop, så i kan spare lidt på forsendelsen hvis i vil have det hele!

Cropped Tee – ca. 160 kr, Leather Shorts – ca. 300 kr, Wisteria Wedge – ca 600 kr & Le Specs Sunglasses – ca 400 kr.

Som i kan se ville jeg gå lidt rock, hvor en cropped tee i øjeblikket nærmest er et must hjemme hos mig . Samtidigt ville jeg blande den med helt sorte lædershorts og selvfølgelig sorte accesories, for at give det lidt rå, rockede, men stadig sommer-agtige look, og sidst men ikke mindst sætter de runde solbriller bare prikken over i’et for at give det helt rigtige grunge-agtige look .

I was clicking around different webshop doing some work and i ended up on Topshop, even though it had nothing to do, and click, click, click i ended up with this cool outfit, inspired by rock and grunge with the croppen tee as the key piece . I love how the leather shorts and the black accesories gives this casual, yet cool, look .

5 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News

5 responses to “PURE TOPSHOP OUTFIT

  1. Eva

    Det ville være et VILDT fedt sæt!

    Tjek min blog:
    http://www.museoffashion.blogspot.com
    Tror du vil syntes om den.

  2. Char

    Du måtte gerne stå for min garderobe! ;)

  3. Sejt – farverne passer også til de drivende mørke skyer udenfor… men hva’ sku’ der på neglene? Neonfarver er flot på solbrændt hud, men måske du ville holde neglene neutrale for ikke at føre det for grunge´d?

    Flot Blog.

  4. emma

    Hej mikkel (:

    Skoene koster 850kr i butikkerne bar sådan li til orientering ;)’ super blog, elsker din stil og atitude

    mange hilsner herfra :)

  5. Virkelig fedt outfit!!
    og super fed blog!!

    Kys til den fra http://lifeismypassion-loveme.blogspot.com/

Skriv et svar

