WANTING

Okay . Jeg har set den her meget længe, og jeg vil have den . Jeg har bestemt mig for at Mandslingen må blive sur om han vil . Jeg skal i hvert fald prøve den . et er simpelthen den fedeste sag jeg noglesinde har set fra H&M . Gud hvor er jeg sindsyg forelsket i den .. Siden i foråret faktisk .

Det er selvfølgelig kappen jeg snakker om . Den perfekte efterårssag . Som jeg er vild med . Hold op . Nå men jeg skal i hvert fald prøve den . Bare en lille smule . Selvom jeg ikke må!

Okay, so I’ve been lusting for this since I saw back in spring, and imust say, it’s been on my mind ever since . So now I’ve decided . I’ll try it on . Just trying it on won’t hurt will it? Even though my BF is gonna be mad at me . Trying it on can’t be that bad can it? After all i am so inlove with it . Like A LOT . Well .

5 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

5 responses to “WANTING

  1. Malene

    De har netop fået den i H&M på Amagertorv. God jagt :)

  2. Den er SÅ skøn! Tror desværre bare, at jeg er for lav til den :/

    xoxo
    Nicoline

  3. marie

    hold op, den er fin!!!
    forhåbentligt bliver den ikke revet væk inden jeg kommer til københavn igen :o)
    er den dyr?? :-)

  4. camilla

    den er ikke så pæn i virkeligheden, stoffet er yderst mærkeligt …

  5. Har også været totalt forelsket i den siden første gang jeg så et billede af den >.<

Skriv et svar

