LEOPARD BOOTIE

Jeg faldt tilfældigvis over Jacqueline fra bloggen Fashion Snag her forleden, og forelskede mig med det samme i hendes super seje Guiseppe Zanotti Leopard sko . Normalt er jeg ikke den største fan af leopard, for det første fordi jeg syntes det meget hurtigt kan komme til at se tacky ud, men alligevel har jeg set flere forskellige ting der har fungeret rigtigt godt i leopard, både på venner, andre bloggere, og mig selv . De her sko er altså en af dem .

En wedge går jo aldrig galt i min bog, da det er det fedeste både for pigen der har dem på men for mig at se på, og denne wedge er helt special da dens hæl skråner ind jo længere mod sålen man kommer, sådan så sålen er meget mindre end skoen . Ja don’t ask me why men det jeg altså bare RIGTIGT godt lide . Det er ikke så tydeligt her, men du kan prøve at kigge HER for der kan man se hvad jeg mener, og hvad prisen er .. Let me warn you, it’s not cheap!

Just came across this blog called Fashion Snag, runned by Jacqueline, and she has these SICK Guiseppe Zanotti sandals that i just absolutely adore . Mostly i am not that much into leopard print, because i feel that it get’s tacky very quickly, but I have seen it work at some of my friends, some bloggers and on me myself to . These works killer and I must honestly say that i am head over heels inlove with them .. It’s especially the way the heel is that get’s me, even though it isn’t that obvious here, you can check it out HERE and see what i mean!

3 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

3 responses to “LEOPARD BOOTIE

  1. Jeg må medgive at jeg synes det giver skoen et fantastisk elegant og pisse sexet look, at hælen skråner på den måde.
    Og JEG er en kæmpe sucker for leopart i moderate mængder, og disse er virkelig lækre.
    Men prisen. Åh, prisen.

    Laber blog, forresten. Har tilmeldt mig for fyrre år siden, men aldrig rigtig fået kigget nok, så jeg fangede din stil eller bloggens stemning. Det har jeg nu, og jeg synes den er rigtig fed!

    – L

  2. Louise

    Jeg synes Givenchys kilehæle fra denne sommer er noget mere interessante. Silhuetten er næsten den samme.

    Hun har nogle flotte sko, men billederne er som oftest ufrivilligt… lad os bare sige mærkelige.
    http://fashionsnag.typepad.com/blog/2010/03/studded-bustier.html
    http://fashionsnag.typepad.com/blog/2010/03/bath-bliss.html
    ???

  3. Thanks for featuring me! Louise, my photos are beautiful and artsy. If you don’t understand it then I feel sorry for you. I base each photo shoot around a theme. I don’t just stand by a pole in the street. Thank you! xoxo

Skriv et svar

