YOU’VE GOT MAIL

Jeps . Jeg ved ikke rigtigt om det er interessant for jer men jeg elsker det og jeg glæder mig rigtigt meget til det . Det er selvfølgelig modeugen jeg snakker om . Og den er jo den 11. til den 15. August, hvilket er om lang tid, men nu virker det lidt tæt på for mig . For nu har jeg nemlig fået den første invitation ind af døren . Til Rützou’s show .

Men der er noget jeg har tænkt på mht. modeugen . Er det noget i kan lide at høre om, hader at høre om, eller er komplet ligeglade med? Jeg syntes jo det er vildt spændende både at være med til og at skrive om, men jeg vil jo også meget gerne vide om det er noget i kan lide, så jeg vil rigtigt gerne høre jeres mening! Skal jeg bare holde min mund omkring modeugen eller vil have the full monty? For jeg er næsten ikke til stoppe må jeg nok indrømme .

I am so excited for Copenhagen Fashion Week that starts the 11th of August, and to me it seems really close because i got my first invitation today . But i wanted to know . Do you guys wanna hear about Fashion Week, or should i just shut up about it . What’s you oppinion?

12 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, Mikkel

12 responses to “YOU’VE GOT MAIL

  1. ALT SKAL MED! jeg er selv i Italien under modeugen, så du er nødt til at dække den for mig!

  2. Silje

    jeg vil da enormt gerne høre om modeugen! :D

  3. Skriv så meget du overhovedet kan please?
    For os simple dødelige som må blive på fyn og passe skolen er det som en lille smag af at være der selv, at leve igennem jer andres oplevelser hehe :b

  4. Jeg er sikker på, at alle gerne vil følge modeugen fra din vinkel – i alle detaljer!

  5. Vi skal have det HELE med Mikkel :)

  6. blog about fashion week! :)

  7. Sofie

    The full monty, tak! :)

  8. Ann-SophieC

    ÅÅÅH, hvor er det spændende for dig, at du skal med. Vi vil have hele oplevelsen, ligefra siddepladser, til maden I får at spise, til festerne, til det første møde med tøjet, til dine favoritter, til de fashionable gæster (ISÆR de fashionable gæster), til..

    Hvis du nu bare forestiller dig, at du IKKE var inviteret og alt det, du ville elske at læse om, så har du vist et meget godt billede af, hvad jeg ønsker mig, hehe.

    Vis os alt det, vi ikke får at se gennem copenhagenfashionweek.com :) :)

    I have faith in you, hehe.

    Kærligst,

    Ann-Sophie

  9. Julemanden

    Vi vil vide ALT… du må ikke glemme noget som helst.. om så det skal tage 100 år at læse det hele.. Alle detaljer skal med

  10. A

    i would love to hear about fashion week!
    jeg savner københavn!

  11. noah

    hvordan kommer man med til modeugen? …

  12. Ninette

    vi vil have alt med, jaaaaaaa :-)

Skriv et svar

