THE SHIRT IN ACTION

Jeg syntes lige jeg skyldte jer at vise den grå Cheap Monday trøje in action, og nu har jeg jo fået min fotograf hjem, så det skulle da lige udnyttes . Faktisk har vi været sengeliggende lige siden han er kommet hjem . Ja af ren dovenskab ikke . Men nu tror jeg jeg har ovetalt ham til at tage med ud på bryggen og bade .. Men ja . Her er trøjen . Jeg elsker den allerede!

Og ja . Det sidste billede er ret akavet, men Mandslingen syntes jeg er nuttet nå jeg smiler så han skal da lige have en til sidebenet . I ved fordi han lide er kommet hjem! Og nu vil jeg fortsætte mit ikke så moderelaterede liv . Ja altså lige nu, for jeg har lige fået noget ind af brevsprækken som jeg skal vise jer senere!

Well i thought i might as well show you my new shirt from Cheap Monday i bought last week, in action . I’ve got my BF back so he’s playing photographer and he loves when i smile, so you . The last pic is kinda awkward but i know he’ll love it! . I know i do .

5 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, Mikkel, News, trend

5 responses to “THE SHIRT IN ACTION

  1. Emma

    Hej Mikkel! Ja det var ikke for at stalke dig forleden på caféen i Magasin, men når man endelig ser dig, så skal man da kigge lidt, ikke? Du virker sød og charmerende, og med en sød mor. Håbede du forstod mit vink som et hils, apropos de tidligere indlæg om at sige hej, når man ser dig. haha !

  2. Jeg er også vild med nederste billede.

  3. stinsoglullu

    Ej jeg er så vild med det nederste billede Mikkel.
    /Louise

  4. Maria

    Du ser så kær ud på det nederste billede. Jeg forstår godt din kæreste. Lige til at spise!

  5. Vi har det samme skab!
    Og ja, jeg slutter mig lige til flokken. Det nederste billede er nutte!

Skriv et svar

