GIFTS FROM US!

Okay den her bliver hurtig, for Mandslingen er kommet hjem fra NYC idag, og den står altså på hygge og kærlighed! Vi skal ligge i sengen og hygge hele dagen og så skal jeg proppe mit hovede med Skittles . Jeg ELSKER Skittles!

Oh og btw, så fik jeg Mandslingen til at købe de her Chucks med hjem . Ja i var jo nogle der syntes de gamle var blevet for slidte . Jeg kan nu stadig godt lide dem .. Tilfreds Mor?

My BF just came home from NYC aso this is a quick one . He bought me Skittles and Chucks, and you know how raped my Chucks where, so this is the best gift EVER . And I really love Skittles . Soo love skittles!

7 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, Mikkel

7 responses to “GIFTS FROM US!

  1. Amanda

    muligvis bare mig der ikke har fulgt længe nok med, men kan du ikke poste et billede af kæresten? er vild efter at se ham, da du snakker så meget om ham ;-)

  2. Mor

    Ja nu er Mor tilfreds… *gg* ;-) <3 dig.

  3. Mikkel! Tnx for the comment on my blog, I’m honored :D
    I really really love your site!! You rock!! xxx

  4. Ja du trængte vidst til nye coverse :)

    Elsker også bare skittles, mums :)

  5. Tak for din kommentar i min blog :-) Er glad for at kigge på siden det link du har sendt til mig.

    Er begyndt at følge med din blog og synes det er rart at læse om en fyr der ikke tænker kun på én ting :-D Altid skønt med en anderledes fyr! :-)
    Glæder mig til at følge mere i din blog.

    kh Louise Cecilie.

  6. Silje

    Jeg er enig med Amanda, det kunne være nice at se et billede af dig og ‘mandslingen’ ;D

  7. Du trængte i allerhøjeste grad til nye Converse. Mor her er også tilfreds. Og Mikkel, jeg ELSKER også SKittles.

Skriv et svar

