NEW SHIRT

Jeg sad lige og skypede med en veninde da jeg fik tilsendt de her tre screendumps . Ja . Hun sidder og screendumper skærmen når vi skyper . Hvos flabet er det ikke lige? Nå men jeg ville egentligt bare lige vise jer dem, fordi man meget nemt kan se min nye bluse som jeg købte i Cheap Monday i går . I love tee’s with details . Får den mig til at se tyk ud?

Hvorfor jeg snakker i telefon imens jeg skyper er en hemmelighed! Hvad syntes i?

I was skyping with me friend when se sent me three scrrendumps . With me . She’s such a weirdo screendumping me while skyping, but hey . You can see my new tee from Cheap Monday that i bought yesterday . I love it SO much already, but uhm, does it make me look fat?

5 kommentarer

Filed under Klædeskabet, Mikkel

5 responses to “NEW SHIRT

  1. trøjen er vildt fed!
    btw. jeg så et interview med dig på youtube, du er så sej!

  2. Som du sidder der synes jeg på ingen måde du ser tyk ud, og hvad jeg ellers har set af billeder af dig så er du det bestemt heller ikke, så no worries! Jeg synes t-shirten er cool, og gad da egentlig godt have sådan en selv.

    – Malene-Liv
    http://www.weamblog.blogspot.com

  3. Amalie

    Du ser da ikke spor tyk ud! Den er super fed.

  4. mussi

    ja du ser herre fed ud!

  5. syntes at t-shirts se RET fedt ud!! jeg er lidt misundelig xD hihi, du se sgu ikke tyk ud! snakke ikke sådan om det! du er jo en skøn fyr :)

    //Patrizia
    http://www.xeniashake.blogspot.com

Skriv et svar

