LOVE IS ALL

Jeg sidder med spændthed og venter på at Mandslingen skal komme hjem . Eller at jeg direkte sidder og venter er måske lidt forkert sagt, for han kommer altså først på søndag! Så jeg tuller måske nærmere rundt og venter . Og jeg glæder mig .. Samtidigt er jeg faldet over denne her sang, som jeg er blevet helt vild med, og den minder mig altså om Mandslingen . Den er perfekt ..

Og så kan jeg altså ikke lade være med at komme til at gå lidt catwalk når jeg høre den! Den har jo et godt beat ..

I am waiting for my BF to come home, he’s currently in Washington, and II seriously can’t wait! He’s coming home on sunday and until then, I will listen to this song, like all the time! It reminds me so much of him i think, or it reminds me of love and him .. Its so good!

2 kommentarer

Filed under Mikkel

2 responses to “LOVE IS ALL

  1. “Og så kan jeg altså ikke lade være med at komme til at gå lidt catwalk…”

    Haha, hvor er du skøn :)

  2. Josefine

    Syret video!
    Men den er sku fed, kan jeg kun give dig ret i . Meget dansabel..

Skriv et svar

