IRIS VAN HERPEN SS11

Jeg har tidligere lovprist Iris Van Herpen’s kollektioner til skyerne, f.eks. lige HER, og det er altså tid igen . Denne gang har jeg kigget et lille preview af hendes SS11 kollektion igennem, hun prviewede nemlige ti pieces af kollektionen til Amsterdam Fashion Week . Resten af kollektionen viser hun frem i London i september, men allerede med de her ti pieces er jeg solgt til stanglakrids . Især læderpieces’ne er lige mig . Jeg må ærligt indrømme at de nøgne body-con kjoler der godt kunne minde en smule om Mark Fast, ikke har været mig nogle sinde, men ligepludseligt . Ja så ville jeg sgu ønske at jeg kunne svinge rundt i sådan en sag .

Helt seriøst jeg ved ikke hvad der er med mig og mørkebrunt læder, eller om det bare er detaljearbejdet her, Jeg er i hvert fald mega fan, mega forelsket i hendes arbejde, og mega spændt på at se hvad der ser til LFW til September!!!

Okay so I’ve rambled about Iris Van Herpen before, f.x. HERE, and I’ve just come across this to cool for school preview of her SS11 collection that she did at Amsterdam Fashion Week . The preview was of 10 pieces, these being my four top lovers, and I must say that i am almost holding my breath for the entire collection to be showed at LFW this September . I mean this is killer . The brown leather paired with the details is simply one of the most amazing things i’ve seen in a while . I don’t know what it is with me and brown leather these days, but a love i am!

5 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

5 responses to “IRIS VAN HERPEN SS11

  1. Maiken

    Oi.. Det er godtnok imponerende..
    Jeg sidder og bliver helt syg med den første af dem især. Den er virkelig fed:)

    Hvor er det dejligt, at du viser sådan nogle spændende ting. Tak for det:)

    http://mitlivmedmedmmogmere.wordpress.com/

  2. Maria

    Er selv mega into brunt læder og brændte orange/karry farver!! Og har gang i et lille projekt med en suede højtaljeret brændt-orange farve…. men men men, jeg mangler jo selvfølgelig den brune læder ”T-shirt” og så du engang for længe siden bloggede om en fra Gina Tricot! Ved du hvornår den ankommer i butikkerne? :-)

  3. Maria

    Haha, højtaleret nederdel – skulle der selvfølgelig stå!

  4. Emma

    Hej Mikkel! Ja det var ikke for at stalke dig igår på caféen i Magasin, men når man endelig ser dig, så skal man da kigge lidt, ikke? Du virker sød og charmerende, og med en sød mor. Håbede du forstod mit vink som et hils, apropos de tidligere indlæg om at sige hej, når man ser dig. haha !

  5. Hej Mikkel.
    Jeg håber det er ok at jeg har lånt billederne, og selvfølgelig linket til dig i selvsamme indlæg, til min egen blog :-)

    Vh. Michelle

Skriv et svar

