WOODWOOD-IFY YOUR LAPTOP

Da jeg var på besøg hos Wood Wood, mødte jeg også disse laptop-cases som jeg simpelthen ikke kunne stå for . Jeg er sådan en person der absolut SKAL have et laptopcase for ellers går den altså i stykker . Jeg er nemlig MEGA klodset og har smadret 4 iPhones, og en computer i løbet af mine år som lidt ældre menneske, så nej . Ingen chancer tages . Eller min iPhone nu har intet case og har det da heller ikke så godt, men der kommer . Computeren for mig er bare mit allervigtigste remedie når det kommer til at kommunikere med omverdenen .

Wood Wood Laptop-Case – 750 kr.

Nå men sagen er at jeg faldt over disse laptop-cases som jeg blev helt pjattet med . I sær det kamel-brune der simpelthen var i ruskind! Det er lidt mærkeligt for mig at Wood Wood laver accessories . Jeg ved ikke rigtigt hvorfor men jeg havde bare ikke tænkt over det, og da der så lå et helt slaraffenland af læderaccessories foran mig blev jeg helt benovet . Men lækre det var de altså at pille ved . Især ruskinds-casen!

At Wood Wood I found these cool laptop-cases in leather . I had never thought about Wood Wood making leather accessories, so really got a wake-up call! I especially like the suede case which i instantly wanted to bring home . It was the perfect colour, the perfect material and in general just p-erfect ..

Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

Skriv et svar

