WOOD WOOD SS11

Idag drak jeg kaffe med den super seje Prudence Davis der arbejder hos Wood Wood . Hun bød ikke kun på kaffe, men også på et lille kig på den lækre SS11-kollektion, samt en masse hyggesnak . Jeg så en masse fede styles, som jeg ikke fik snapshottet til jer, men dem jeg endelig gjorde er her . Eller jeg snapshottede fler, de var dog blevet lidt shaky .. Der var en masse fede styles imellem og jeg er afhængig . Jeg er Wood Wood-ified . Jeg så i hvert fald en sag til 1100 kr som jeg absolut skal eje til september når styles’ne rammer forretningerne ..

Især den blå top er lige noget for mig . resten af kollektionen må jeg vise jer næste gang Prudence invitere mig på kaffe, og ellers kan det jo være jeg får lov til at dukke op til deres show i modeugen!

Went to the Wood Wood studio today to have coffee and chill with the lovely Prudence Davis, who gladly showed me the SS11 collection of aforementioned brand . I must say that i absolutelky adore everything about it, right from the cool prints to the ever so lovely basics in amazing cuts . And i must be honost and tell you, that there were a lot more raunchy and cool clothes that i either forgot to snapshot while chit-chatting with Prudence or the pics where simply to shakey to post . That’s the beauty of iphone-ism you know ..  Well here it is . A sneak peak of the wood wood collection, who knows, maybe i’ll see a lot more at the fashion show!

1 kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

One response to “WOOD WOOD SS11

  1. Maiken

    Ih.. Jeg er helt vild med skjorten på billede nr. 2. Den er da lige til at kysse (haha, hvor er jeg bare vittig.. eller øh..)^^

    http://mitlivmedmedmmogmere.wordpress.com/

Skriv et svar

