DAVID ANDERSEN SS11

Da jeg var samme med Maria forleden dag fortalte hun mig at hun havde set lanceringen af David Andersen’s SS11-kampagne i Berlin, og jeg satte mig for at jeg ville opsnuse den og se den . Jeg syntes faktisk at den er ret inspirerende, og nogle af styles’ne er super fede, så kan man jo altid diskutere om vi har fået nok af nitter og spidse skuldre, jeg syntes dog godt vi kan klare lidt mere .

Jeg er især vild med læderjakkerne, der har nogle ret fede snit . Er spændt på at se hvad han kan byde på under modeugen!

Just surfed a little araound and found this cool video of the David Andersen SS11-collection, which I actually like a lot . I know, you may be over stuff like pointy shoulders and stud detailing, but that aside the cuts of the leather jackets and tee’s are amazing . I look forward to seing what’s up at his fashionshow during Fashion Week .

1 kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

One response to “DAVID ANDERSEN SS11

  1. Det hele ser lækkert råt ud, jeg giver dig helt ret, vi er slet ikke færdige med det endnu! (:
    Kan også godt lide kontrasten i videoen mellem de rå styles, og Mads Langers bløde stemme. Glæder mig til at se mere derfra

Skriv et svar

