GOING OUT

I aften tager jeg ud, og jeg tager det her outfit på . Det er var sgu svært at finde ud af . Det er ikke sådan når man tvinger en tøjkrise ned over hovedet på sig selv!

Hahaha og så fik jeg vist også leget lidt med det photo booth der . Eller i ved . Det der det hedder når det er på PC! I am a poser ..

Tonight I am going out, and after an hour of not knowing what to put on i decided to go for this plain outfit . Love it . And i got to play a little with photobooth . Sorry for the posing-ness, but i had so much fun!

3 kommentarer

Filed under Mikkel

3 responses to “GOING OUT

  1. Mia

    Jeg elsker din passion for mode! Du har en mega fed stil.. Ville ønske der var flere drenge der oplevede en tøjkrise, det ville da vise de gik lidt op i hvad de havde på! Flere af dem, tak. BIG LOVE.

  2. Liseaba

    Hvorfor undskylder du? Er det ikke meningen at man skal pose på sin modeblog?

  3. Mia: Hahaha, ja det sys jeg sgu også ville være rart hvis de havde . Men jeg oplever dem heldigvis ikke så tit, engang imellem kjan jeg dog godt blive TOTALT forvirret over hvad jeg skal have på :)

    Liseaba: Det kommer vist lidt an på hvad for en modeblog man har, men jeg tror bare jeg var lidt akavet over artobillederne :P Dog funkede de jo ret fint ..

Skriv et svar

