DARCY-FAN?

Jeg er fan af Alexander Wang . You know like big-time .. Og nu har denne taske ramt Net-A-Porter! Den hedder Darcy og er har studs i bunden, og er lavet af lammeskind . Men jeg tænker lidt . Er vi ved at være trætte af studs i bunden? Jeg er i hvert fald ambivalent . Selve silhouetten er AMAZING, men ja . Studs?

Alexander Wang Darcy – ca 5000 kr

Just found this bag on Net-A-Porter, called Darcy, and it’s of course from Alexander Wang . The silhouette of this bag is just a-mazing, but there’s just one thing . The studs . Are we over the studs in the bottom or what? I am in serious ambivalence!

3 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

3 responses to “DARCY-FAN?

  1. Hmm. Studs’ene er begyndt at kede mig lidt. Og har du prøvet at løfte fx rocco eller diego, som også har studs? De vejer jo et ton!

  2. Synes stadig det er nice! – er dog mest glad for sølv ;)

  3. Sarah

    Det er vel bare en slags signatur for ham? Jeg synes det er fedt at man kan genkende en designer fordi personen har en rød tråd. Om det så er studs eller sløjfer eller what ever, så er det da cool at han kan lave noget som folk bare VED er ham? Jeg synes den er cool. Med studs.

Skriv et svar

