GRUNGE OUTFIT

I går konstaterede en af minelæsere at jeg havde snakket ret meget om Grunge på det sidste og hvor vild jeg var med det, og jeg må give op og give hende ret .. I am SO in love . Hun spurgte samtidigt om jeg ikke lige ville lave en lille guide til hvad man evt kunne tage på når nu man skulle være grunge, så jeg har brugt to timer (Jeg er ikke god til at lave collager okay? Det er bare ikke mig . Overhovedet!) på at lave denne lille collage med mit forslag til et fint grunge-outfit . Det er inspireret af et outfit Mary-Kate Olsen engang havde på .

Levi’s Flannelshirt – 350 kr, Monki Tee – 160 kr, Monki Shorts – 400 kr, Ray-Ban Clubmasters – ca 850 kr, Topshop Bag – 320 kr, Topshop Shoes – 950 kr

Og du kan selvfølgelig finde størstedelen af tingene på nettet, men husk at skjorten er altså ikke til at have på, men til at tage rundt om livet . Det er bare sådan man gør!

Yesterday one of my readers told me that i was talking more and mor about grunge lately, and i must agree that i have a growing love towards the style . She also asked me if i wanted to do a post with things you could but for that grunge feel, i stumbled upon this pic of Mary-Kate looking rather grunge and used it as a inspiration for the outfit i styled . This outfit is how i think grunge in 2010 would look like, especially like the plaid shirt from Levi’s . But remember that you can only wear it around your waist!

7 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, trend

7 responses to “GRUNGE OUTFIT

  1. Ej hvor lækkert! Nu ved jeg hvad min røde skovmandsskjorte kan bruges til :-) TAK Mikkel!

  2. Det er egentligt sjovt at det der oprindeligt bare var fuldstændig ligegyldighed og en stærk modreaktion til netop fashion, stil og mærkevarer, er gået hen og blevet en stil.- fyldt op med netop mærkevarer og dyrt tøj.
    Ret tragikomisk, egentligt. Det har jo mistet essensen af hvad det stod for.
    Men fedt ser det stadig ud – og det er virkeligt nogle lækre sager, du har fundet frem – især skoene fra Topshop :D

  3. Christoffer

    IMHO har det der har ikke noget med grunge at gøre, grungen er død og det burde den forblive.
    Anyway jeg synes det er en nice blog, keep doing what you’re doing

  4. Dan

    Hele den grunge “revival” ,som du så fint har skrevet om her på det sidste, har eksisteret i små 2 års tid nu. Bølgen kom samtidig med hele punk-tendensens genoplivning. De to stile blev blandet og resultatet blev sorte/grå nuancer + huller i tøj, nitter, denim og læder, som stadig ses meget i det københavnske gadebillede.

  5. Maiken

    Jeg har længe fulgt din blog, men aldrig kommenteret før. Nu er det så på tide. (:
    Grunge er fedt, og nice at du har smidt et par idéer ind på din blog!
    Var i KBH i går, og er 99% sikker på at jeg så dig på Strøget. Du havde den rødternede skjorte på, right? Overvejede at hilse, men anede ikke hvad jeg skulle sige. “Hej, du kender mig ikke, men jeg synes din blog er fed”? Besluttede mig hurtigt for, at jeg ville virke som en komplet retarderet, så undlod…

  6. Hayhay!
    How are you? Your blog is great and I love your style! I’m glad that I’ve visited yours.
    Please, check mine, & maybe we can follow eachother? + join my giveaway!

    Thanks and love,
    Cindy

  7. Hvis du er dårlig til collager så prøv polywore.com, du kan lave de sygeste collager….. meeeen. Jeg er vist ikke sikker på at du kan finde ud af hvad tøjet har kostet, og af hvad mærke, det er. Men du kan lave nogle flot og vildt inspirationsrige collager.

Skriv et svar

