ON THE IPAD!

Jeg må indrømme at jeg meget godt kunne tænke mig en iPad .. I ved bare for at have den! Jeg ved egentligt ikke lige hvad jeg skulle bruge den til, men det kunne da være en meget sjov ting at have . Især når man ser hvor fin bloggen er på den . Se . Er den ikke fin? Hva?

Såååååå vil i ikke nok købe en iPad til mig? Pleeeeeeeaseeeeee?

I wan’t an iPad soooooooo bad .. Look how cute the blog looks on it? Hmm . So will you please buy me and iPad’? Pleeeeeeaseeeeee? I don’t even know what to use it for, but yeah, you know? Could be coooooool .

2 kommentarer

Filed under Mikkel

2 responses to “ON THE IPAD!

  1. Mia

    Mon vi kan få mængde rabat?! Lidt sejere at hive den frem i toget…

  2. im still deciding whether to get on or not xxxx

Skriv et svar

