IT’S BACK

Well .. Jeg sidder herhjeme, det regner uden for og jeg kan ikke rigtigt tage mig sammen om noget .. Mandslingen er rejst til New York i går, så jeg er også helt alene . Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal lave . Eller jo det gør jeg, der er tusinde ting jeg kan gå igang med, men jeg kan ikke tage mig sammen til at gøre det . Min krop er gået i hi .. Forresten så skulle jeg hilse at sige at grunge er tilbage . Jeg tror faktisk jeg vil tage et grunge-outfit på i dag hvis jeg noglesinde kommer ud af døren . Det kunne da være ret fedt . Men jeg har ikke noget kamera udover min iPhone . Så i må finde jer i dårlige billeder . Her er hvad jeg vil gå efter!

Som i nok kan høre er jeg i et underligt humør for tiden . Utroligt rastløs . Og jeg føler at jeg er gået lidt i stå i forhold til bloggen . Det er ikke så lige ud af landevejen for mig lige nu . Jeg er totalt i the blues efter Roskilde tror jeg og den almindelige verden er bare ikke så sjov som den har været . Ellers så er jeg bare totalt melankolsk og regnvejrs kedelig i humøret lige nu . Det er nok der skoen trykker! Men hvis i syntes der er noget der mangler på bloggen, noget i savner, eller noget i har funderet over kunne være fedt, så skriv det . Det ville hjælpe a billion . Men jeg må nok smutte igang med dagens gode gerning . Jeg kan jo ikke sidde og dovne den hele tiden ..

Well grunge is back, and that’s very fitting for my mood right now . I mean, I am kinda bored, but i don’t wanna do anything so i am just sitting around passing time with nothing at all . I have a billion things to do, but i don’t wanna right now . And I just can’t figure out what to update . So if you have any suggestions, please comment and give it . If there’s anything you miss, want, or just would love to see more of .

4 kommentarer

Filed under Mikkel

4 responses to “IT’S BACK

  1. Sissel

    Du snakker en del om grunge for tiden, det lækkert (:, men hvad kan man som pige svinge over hovedet for at få den stil?

  2. Herre fedt billede, Mikkel!!

  3. Mai

    Gaaah! Guuuh!
    Loving the pic!!!

  4. michael

    Vildt nice blog! Synes du skulle poste et billede af mandslingen en gang:)

Skriv et svar

