OUTFIT

Jeg smider lige et hurtigt outfit her, imens jeg sidder sammen med Uffe og drikker Asti . Vi smelter, fordi det er varmt .

Det er min nye tank i action, og så er jeg altså blevet lidt rød af at være på stranden . Selvom jeg sun-blockede sådan ca 3000 gange . Well . Det er vel sommer?

Just wanted to post a quick outfit while drinking bubbles with Uffe .. We’re hanging and talking . This is my new tank i showed you guys earlier . I defo already love it . Well . I am gonna hang out with Uffe now . Oh btw, i got a little red from being on the beach all day, but whatever .. That’s summer for you eh?

Skriv en kommentar

Filed under Mikkel

Skriv et svar

