MILAN AGENCY

Imens jeg sidder her og sveder er jeg blevet gjort opmærksom på, af min største fan, min mor, at jeg nu er blevet postet på mit nye bureau i Milano . Så i kan jo lige smutte ind forbi og tjekke billederne ud, eller bare se mine nye kollegaer . Det er simpelthen ALT for mega surrealistisk at finde sig selv der!

Siden kan du finde lige her .. Jeg havde altså aldrig regnet med at det skulle ske da jeg startede som model for to år siden!

I just found out, via my biggest fan, my mother, that the pics of me have been uploaded to my new agency in Milan . I am so psyked about it, and i never tought in a million years that i would have this opportunity when i started modelling . God its weird . Check it out here!

6 kommentarer

Filed under fashion, Mikkel, News

6 responses to “MILAN AGENCY

  1. Hvordan startede du egentligt?

  2. I et par år efterhånden :)

  3. Haha. Jeg spurgte dig, HVORDAN du startede, ikke hvor længe du havde været igang. You see the difference? :)

  4. Haha, jeg kan godt se forskellen. ;)
    Jeg er også selv lidt nysgerrig. Hvad gør man hvis man vil starte som model?

  5. s

    jeg har et spørgsmål jeg har tit fået afvide at jeg skulle være model men min højde 176 er kommet i vejen så har aldrig søgt fordi der altid står at fyre skal være 180… ved du om det helt umuligt overhovedet at give det en chance ? for så gider jeg ikke bruger tid på det

    tillykke med din karrierre ret imponerende !

    søren

  6. Carl

    Med en højde på 176 er man sandsynligvis for lav, men lige nu sporter Unique en dreng på omkring den højde, fordi de alligevel tror på ham. Send nogle billeder til de store bureauer i Danmark og se hvad de siger – det skader jo i hvert fald aldrig at prøve!

    /Carl

Skriv et svar

