OUTFIT

Jeg egner mig ikke til at flashe fjæs eller noget i dag . Har tømmermænd og sveder som et svin, men jeg vil alligevel lige vise jer hvad jeg har på . I et detaljebillede!

Det er selvfølgelig et af mit nyeste køb, nemlig min grungeskjorte, og så er jeg samtidigt blevet rigtigt glad for at have min bæltetaske over skulderen så den er praktisk talt fast inventar på min ryg . I know . Lidt kedelig måde at vise outfit på, men jeg oooooorkede det bare ikke .

Just wanted to share what i am wearing today . It get’s a little anonymous, ‘cus i am hung over and tired and sweaty which is, to me, a good reason for not posing . So here it is, my grunge shirt and my bag in a chill combo . I really love this sweater!

1 kommentar

Filed under fashion, inspiration, Mikkel, News, trend

One response to “OUTFIT

  1. Mor

    Kan godt forstå du sveder hvis du har så meget tøj på i den varme.. ;-) men flot skovmandsskjorte som det hed i mine unge dage.. :-)

Skriv et svar

