DETAIL

At jeg er glad for helt sorte outfits kan der vist ikke herske nogen tvivl om og derfor ville jeg også dele det her utroligt fede billede af et helt sort outfit, med en lille tynd og fin bæltedetalje . Det er jo smukt ..

Billedet har jeg lånt hos Style-Anywhere, som jeg også tidligere har skrevet om . Jeg ligger i min seng, og orker ikke noget . Ikke engang at tage tøj på . Det er varmt og jeg har tømmermænd!!!

I love black outfits, that’s no secret, an I absolutely had to share this cool detailpicture from Style-Anywhere .. The little thin belt paired with the all black outfit is just so simple and amazing, that I can’t help but to love it . Oh and other than that, i am just lying around my bed trying to survive the heat . It’s not really working out i think!

Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

Skriv et svar

