ACNE PRE-SPRING/SUMMER 2011

Puha, sommeren er kun lige gået i gang for lidt siden herhjemme, og så skal vi allerede se hvad de har og byde på de store svenskere oppe nordpå? Well, what the heck, de skader jo ikke at hente lidt inspiration fra fremtiden nu? Gør det? Jeg er helt vild med disse tre sorte outfits fra kollektionen, og så har de endnu engang formået at skabe nogle vildt seje sko!

Det nederste look er jeg i sær vild med da det er en super fed combo med et par korte shorts og en lang frakke udover, men generelt kan jeg godt lide ALLE tre looks . Jeg har tidligere nævnt at maxi-kjoler OVERHOVEDET ikke var noget jeg brød mig om og den statement står jeg altså stadig ved, men jeg må ærligt indrømme at denne her maxi er overdådig . Kan det snart blive SS11? Please?

Du kan forresten finde resten af kollektionen HER!

It’s only summer of 2010 and already we have the first view of the ACNE pre-SS11 collection . I must say that i am already head over heels with the entire collection, but especially these balck looks are my loves . Acne has done it again, cool shoes, cool shorts, cool hats and cool jackets! The look with the short and the trench, is indeed a genius look that i must copy at some point .. Oh and btw . I’ve never liked Maxi-dresses but this one, i find myself liking no matter how i remind myself not to like it . That’s the factor Acne’s clothes has . WOW-factor .

You can see the rest of the collection HERE!

1 kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

One response to “ACNE PRE-SPRING/SUMMER 2011

  1. Asha Hussein

    Lækker kollektion :)

Skriv et svar

