WALKING

Forleden dag faldt jeg over en ny streetstyle-blog, da blogindehaveren tilfældigvis kommenterede på min blog . Jeg plejer normalt ikke dele ud af mine blogerfaringer, men jeg syntes faktisk at den her er VILDT inspirerende, og så tager han bare nogle gode billeder!

Wedges – Zara

Du kan jo selv cruise forbi bloggen der hedder Style Anywhere og se hvad du syntes . Jeg er VILD MED DEN!

I don’t oftently recommend blogs that I’ve found, but this I have to show you . It’s a streetstyle blog called Style Anywhere and i am absolutely in love with the amazing pics he manages to take . They’re so inspirational . Stop by and check it out yourself, the picture above is taken from the blog!

1 kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

One response to “WALKING

Skriv et svar

