RAG OF SHOES

Så står der fem par stiletter i min stue og venter på at blive tapet ind . Det er lidt underlig, men ja, det skal jo til . Jeg skal jo style shoot til WHITE issue 2 i morgen og det er godtnok lidt spændende . Jeg må ærligt indrømme at jeg er dødspændt, for det har været lidt svært at finden oget tøj, men hva fanden . Det skal nok gå det hele!

Ih jeg glæder mig til at vise jer lidt mere af tøjet jeg skal bruge!

These five pairs of stiletto’s are currently in my livingroom . I know .. WEIRD! But i am styling a shoot for WHITE issue 2 tomorrow, and i can’t wait . Right now i haven’t found much clothes but the things i have are wuite good . I am excited to see if it’ll work out!

1 kommentar

Filed under Mikkel

One response to “RAG OF SHOES

  1. Ida Ø.

    Her for nogle dage siden fik jeg lige mig selv til at læse det første blad. Jeg vil bare lige sige at jeg blev rigtig inspireret! Jeg glæder mig til det næste :)

Skriv et svar

