GIVENCHY NECKLACE

Lige nu ligger den her fantastisk flotte halskæde trygt i en pose hjemme hos mig, og hygger sig . Jeg skal nemlig style shoot i morgen, og der skal jeg bruge den . Det regner jeg i hvert fald med!

Halskæden har jeg lånt af de søde piger hos 9PR og den er jo absolut til at dø over .. Jeg tror jeg sammenlagt har haft den ude 10 gange nu siden i går eftermiddags, og jeg KAN simpelthen ikke få nok . Den koster 6500 hvis nogle skulle være købelysten, og det er da faktisk en fornuftig pris for et stykke Givenchy!

This little lover is currently in a bag, having fun, at my place, and i absolutely love it . It’s a tribal necklace from Givenchy and at the little price of 6500 dkk, it’s actually not THAT expensive when you think about the brand . I am in love, with this absolutely to die for piece of jewelry and can’t wait to see it on a model tomorrow!

Skriv en kommentar

Filed under fashion, inspiration, News, trend

Skriv et svar

