HEY CAMPBELL!

Normalt er jeg ikke den store tilhænger af Jeffrey Campbell . Jeg syntes han rip-off’er lidt for vildt, men jeg må være ærlig at indrømme at de her sko fra hans nyeste lookbook er lige nær AMAZING! . Det er jo heller ikke svært at se at de venstre er inspireret af Jessica Simpson’s Dany shoes . Men WTH, de er jo fede dem her .

Jeg er ret vild med blandingen af læderdækket plateau, og træhælen, der bare æstetisk giver et super fedt look . Hmm, gad vide om de bestiller dem her hjem rundt omkring i KBH?

I don’t usually like the work Jeffrey Campbell does, mainly because of the heavy inspiration he gets from other designers, but i must say that these Dany-inspired lace-ups are more than amazing . I don’t know what it is with the Leather plateau and wood heel combo that’s gets right in the heart but cool it is! God i hope they’re gonna be a part of the Copenhagen street picture .

4 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, News, trend

4 responses to “HEY CAMPBELL!

  1. Mor

    En udvikling på træsko støvler fra jeg var ung ;-) flotte er de.

  2. De er nemlig rigtig fine, Mikkel. – jeg er selv på jagt :D

    Men de er nu et rip off af Charles Anastase’s sko, hvilket Jessica Simpsons Dany’s også er – dem har jeg faktisk på vej med posten :D Håber de er gode!!

    Kram

  3. De er super lækre – men må desværre skuffe, for skoene til højre er en nærmest komplet kopi af et par Miu Miu fra AW10 – iøvrigt et super fedt par, som jeg SÅ gerne ville have ejet, så måske skal man hoppe på de der Campbells….

  4. Jeg skulle netop til at sige det samme…. at jeg nægtede at tro, at Jessicas var den originale vare…. og Ditte kom så med svaret på den “rigtige” designer.

    Men hvor er det irriterende at han ripper-off…. modellen/erne han ripper off efter er jo såååå pæn/pæne….

Skriv et svar

