I’M BACK

Jeg er nu hjemme i min egen seng med min egen mandsling efter en hård og fed Roskilde . Jeg må ærligt indrømme at min samling af gode billeder er super meget i undertal, men jeg har jo delt en smule af min oplevelse med jer, samtidigt med at jeg selv har haft det sjovt . Det er lidt nemmere at være på Roskilde når man er en del af det beskyttede presseområde hvor man ikke får stjålet sine ting, men det var jeg ikke, så et stort dyrt kamera turde jeg altså ikke slæbe med! Nå men jeg ville egentligt bare lige tjekke ind . Jeg har bland andet været til Robyn, Gorillaz, Dizzy Mizz Lizzy, Den Sorte Skole, Prince,  Jack Johnson, Florence and the Machine og mange andre . Jeg kunne selvfølgelig bedst lide Robyn og Florence and the Machine, og jeg vil da lige mindes især Robyn da det var den koncert jeg var mest oppe at køre over .

Så denne her sang . Det er en af mine yndlings med Robyn, og den passer super godt på mig . Jeg har nemlig altid haft den overbevisning at ingen skal fortælle mig hvad jeg skal gøre!

Well I am back in my bed after Roskilde, which was AMAZING! I heard Robyn, Gorillaz, Dizzy Mizz Lizzy, Den Sorte Skole, Prince,  Jack Johnson, Florence and the Machine, and i really loved the concerts by Robyn and Florence and the Machine, espacially RObyn delivered af tight and fantastic show which got me all hyped . I am SOOO in Robyn-mode right now! Now, here’s a little remembrance of my amazing experience, and a new theme to my life . Nobody fucking tells me what to do!

3 kommentarer

Filed under Mikkel

3 responses to “I’M BACK

  1. Helene

    Godt du er kommet hel hjem ;-)
    Det var rigtig hyggeligt at møde dig på Ros :) !

  2. amanda

    hey hvorfor var du i presse området

  3. Det står der at jeg ikke var :)

Skriv et svar

