STATUS

I får lige en hurtig opdatering! Eg nyder alle mine dage på Roskilde i fulde drag, og selvom jeg lige var hjemme og vende i KBH i går, har jeg det virkeligt godt . Jeg har også mødt en masse af jer kære læsere, det må jeg nok sige, det var sgu sjovt . Dog ville jeg ønske at jeg ikke var så fuld, da det skete! Ups ups . Håber ikke jeg har smadret nogle af jeres vilde fantasier . Oh btw, se lige hvor lækker Min veninde Celina er ..

Here’s a quick update from Roskilde . I am having so much fun and I enjoy A LOT . Look how cool my friend Celina looks .

4 kommentarer

Filed under Mikkel

4 responses to “STATUS

  1. Are those Henry Holland tights?

    xx
    Duck

  2. mathildeswonderland

    You can buy them i H&M.. I’ve bought my tights in H&M! ;-)

  3. Nææh, hvor sjaw! Det er jo Celina aka min gode venindes rigtig gode veninde.. lidt out there, men sjov alligevel – er du så tilfældigvis også stødt på en lille krudtugle ved navn Sofie? :D

  4. Celina og Sof er to af mine rigtigt gode veninder ;)

Skriv et svar

