ROSKILDE DAY 1

Jeg begyndte som bekendt min Roskilde Festival i går! Jeg ved godt at det virker lidt mærkeligt at jeg var der en dag før selve campingpladsen åbner, men jeg har meldt mig som frivillig medarbejder fordi jeg syntes at Roskilde er et fedt projekt jeg gerne vil støtte og samtidigt fordi jeg gerne vil have biletten gratis .. Man er vel studerende! Nå men mit frivillige arbejde hedder parkering vest, så hvis skal parkere der må godt være søde og passe på P11, og være sød mod den .. Det er nemlig mig der har sat den op!

I started Roskilde yesterday, and I know it must seem a bit odd me being there a day before the camping area opens but I am one of the thousands of volunteers at Roskilde . I work Parking West and I already live being a prt of the team .

2 kommentarer

Filed under Mikkel

2 responses to “ROSKILDE DAY 1

  1. Fedt, vi parkerer i vest. Så jeg skal i hvert fald nok passe på. ;)

  2. HEHE, vi bliver så fine! Kommer i morgen, Mikkel! :)

Skriv et svar

