OSTRICH

Der er en tendens jeg har set mere og mere for tiden, som jeg er absolut vild med, og samtidig tror får et lille come back . Det er selvfølgelig strudseskind! Jeg har tidligere spottet en lille strudseskindstaske på Sasseline, og nu har jeg lige fundet denne her super klassiske Bayswater-taske fra Mulberry i en ny og rigtigt flot strudseskinds-udgave!

Ostrich Bayswater – Ca. 30000 kr

Jeg syntes virkelig at effekten strudseskind giver er SÅ sej, og den passer i sær vildt godt ind i taskesammenhænge . Jeg tror det er fordi teksturen er så anderledes fra normalt læder at jeg er så vild i varmen med det, men jeg åbner mig i hvert fald med åbne arme for det!

There’s a trend i have been seeing mor and more lately, and that’s the ostrich-leather trend . Last month i spotted Danish celebrity Sasseline wearing a ostrich leather bag, and now i just came across this cool classic bag by Mulberry, in a new and improved  ostrich leather design .. I really like the foreign and special look of ostrich leather and i espacially love the texture! It’s totally having a come back ..

3 kommentarer

Filed under fashion, trend

3 responses to “OSTRICH

  1. i die! hvorfor skal den være så forbandet dyr.. den er SÅ flot.. suk.. :)

  2. SMUK, smuk. åh.

Skriv et svar

