OUTFIT

YAAAAAAAAY! Idag har jeg været oppe til min sidste eksamen, og det var Matematik! Altså sidste i år, forstås . Nå men jeg trak Hypotesetest, hvilket jeg faktisk ikke ved hvad er, men jeg fik lov til at låne nogle SINDSYGE noter af en fra mit hold, som der seriøst var de bedste i verdenen . Jeg fik 4 hvilket seriøst er 3000000000000 mere end jeg havde regnet! I AM SO HAPPY . Så tusinde tak til dig søde holdkammerat, jeg vil forevigt være dig taknemmelig for mit 4-tal ..

Nu skal jeg grille med Mandslingen og nogle af vores fælles veninder . Det bliver så hyggeligt . Men jeg syntes alligevel lige i skulle se hvad jeg havde på idag!

Og sidst men ikke mindst, så vil jeg lige sige GOD SOMMERFERIE! (Selvom jeg bliver ved med at skrive heeele sommeren!)

Today i had my last exam this year, which of course means SUMMER VACATION!!! I am seriously so happy about having summer vacation, at really rocks . Well, i just wanted to show you what i was wearing today before going barbequing with my BF . God i love it!

Oh and have a great sumers vacation! (Even though i am gonna blog almost every day during it!)

7 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, Mikkel

7 responses to “OUTFIT

  1. STORT tillykke med 4 tallet :)

  2. holdkammerat

    Nu følger man jo lige med her, så tillykke med det og det var så lidt – så døde du alligevel ikke :o)

  3. tillykke med dit fine 4 tal, er mere end hvad jeg kan prale af jeg fik idag til min mundtlige mat eksamen :p

  4. TILLYKKE.. matematik er DØDEN, så 4 kan du godt være stolt af ;)

  5. Tillykke med sommerferie og et fint 4-tal!
    Den shredded t-shirt du har på er sååå lækker! Spottede den også i WHITE.. Det var vist også din egen, ikk?
    I love it :)
    Og og og.. Tak for sidst, hyggeligt at møde dig.. :)

  6. Mette

    Jamen dog… jeg troede faktisk, at du blev student i år..?! men tusinde mange gange tillykke med 4-tallet – det er mega sejt gået! :)

  7. oh my god! i just saw you at vman mag and i had to write your blog so i can visit. but when i saw my other blog, thefashionsporead.com. you actually drop a comment: http://thefashionspread.com/2010/03/17/organic-symmetry/

Skriv et svar

