HELLO SPORTY!

Da jeg i onsdags hang ud med Julie besluttede vi os meget spontant at smutte forbi &Pagne . Og &Pagne er altså den eneste forretning i Danmark der har taget den her fantastiske kjole på, så på røg den . Julie var virkeligt tæt på at købe den, da den røg på udsalg dagen efter, og derfor kun kostede 3200 kr . Det er jo sindsygt billigt for den her kjole!

Men hjem kom den ikke, så måske hænger den stadig alt for billigt inde i &Pagne?

This wednesday when hanging out with Julie we took a very sudden trip to &Pagne, who is the only one in DK who took this dress home in Denmark . On it went, and it seriously looked AMAZING! I mean, it was on sale for 3200 DKK, which is like next to nothing for this perfect dress .

It unfortunately didn’t go home, so maybe it’s still in there witing for someone to pick it up!

6 kommentarer

Filed under fashion, inspiration, trend

6 responses to “HELLO SPORTY!

  1. jeg synes Julie ser så genkendelig ud. Er hun skuespiller? (ok det er lidt kiks at jeg ikke ved det.)

  2. Emma

    Julie har blandt andet været med i Tempelriddernes skat, og den super fede film Se min kjole med Stephanie Leon :-)

  3. Fie Lerche

    Har du set “Se min kjole” og “tempelriddernes skat” – Nok derfor hun ser genkendelig ud :)

  4. Kan også fås i hørsholm :D

  5. Laura M

    Du må hilse Julie mange mange gange og sige, at jeg synes at hun – især i Se min kjole – er pisse god! Jeg kan valgte at analysere den film til min afgangseksamen, så jeg har set den så mange gange at jeg efterhånden føler jeg kender hende ;)
    I øvrigt ser hun super godt ud i den kjole :)

  6. oliver

    den ka os købes i wood wood

Skriv et svar

