STREETSTYLE – JULIE

Jeg streetstylede lige Julie her i sidste uge da jeg var sammen med hende . Jeg syntes virkelig at hun var fin, og jeg postede jo også et lille billede af hendes Chanel taske . I kender mig . Jeg er er ALL ABOUT the black look . Og det syntes jeg alttså bare Julie klarede rigtigt godt!

Jeg er især vild med hendes solbriller . De er jo super seje at det er sådan nogle clip-ons . I looooove it!

I streetstylet Julie this wednesday and i seriously just loved her all black look! I mean everybody who’s read this blog just a couple of times know that i am a suckerfor anything black, and i really think that Julie mastered the black look AMAZINGLY!

6 kommentarer

Filed under Streetstyle

6 responses to “STREETSTYLE – JULIE

  1. anso

    Hej Mikkel. Det var mig, der kom og hilste på dig på Cosy. Vil bare lige sige, at det var fedt du var så venlig og imødekommende.
    Anso

  2. Emma

    Ah. Er det ikke hende Julie, som har været med i nogle børne/ungdomsfilm, da hun var yngre?
    Mm, hun ligner hende lidt.

  3. Så fede briller .

  4. Hvor er hun fin!!!!

  5. Amalie

    Hvor er de shorts på første billede fra?

Skriv et svar

